Добриво для газону 10 кг FLOROVIT
Мінеральні інгредієнти, що містяться в добриві, підібрані у відповідних формах і кількостях, стимулюють ріст трав, оздоровлюють їх і забезпечують інтенсивний зелений колір газонів.
Високий вміст азоту в добриві посилює кущення трав, дернина стає ущільненою та міцною, що перешкоджає росту моху та бур’янів. Добриво ефективне та зручне у використанні.
Як використовувати: Вносити з весни до кінця серпня з інтервалом 3 тижні в дозі 30 г на 1 м2 газону.
Добриво потрібно рівномірно розсипати по поверхні газону, бажано після скошування трави. Якщо в найближчі години після внесення добрив дощ не очікується, газон необхідно рясно полити. Не використовуйте добриво під час сильного сонячного світла та сильного вітру. Регулярний полив підвищує ефективність підгодівлі. В одній столовій ложці міститься в середньому 15 г добрива.
Склад: NPK (MgO + SO3) 16,0 - 5,2 - 5,2 (3,0 + 26,0) із залізом.
Характеристики | |
Виробник | FLOROVIT |
Фасування | 10 кг |
Порядок обміну (повернення) товару належної якості встановлений ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів».
Обмін (повернення) наборів належної якості можливий протягом 14 днів при дотриманні наступних вимог:
Якщо на момент обміну аналогічний товар відсутній, покупець має право:
Правилами магазину передбачається:
Для повернення приймається тільки весь набір в повній комплектації. Якщо окремі позиції з придбаного набору Вам не підійшли з яких-небудь параметрів, ми обміняємо набір на інший, відповідний Вам, з відповідним перерахуванням вартості. Магазин не повертає вартість окремої позиції з придбаного набору.
Для оформлення заявки на обмін або повернення товару необхідно заповнити Заяву* і відправити скан копію заповненої заяви, скан/фото чека про оплату та виписку за реквізитами з банку (електронну форму або скан оригіналу з банку) на електронну пошту. Оригінал заповненої заяви про повернення необхідно відправити за адресою, яка вказана на сторінці контакти.
Також для оформлення обміну або повернення товару, ви можете зв'язатися з нами за телефонами, які вказані на сторінці контакти.
Обмін і повернення товару здійснюється через службу доставки «Нова Пошта» за рахунок ініціатора. Повернення грошових коштів здійснюється відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів".
*Всі поля є обов'язковими для заповнення.
При обміні (повернення) товару необхідно надати:
Якщо у Вас залишилися питання щодо повернення товару, пишіть нам на пошту або зателефонуйте. Контакти знаходятся на відповідній сторінці.
Причини, за якими товар не підлягає поверненню, обміну: наприклад:
Також звертаємо увагу, що відповідно до п.3 ст.4 Закону України «Про захист прав споживача» споживач зобов'язаний:
На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по забезпеченню належної роботи товарів протягом гарантійного терміну. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті.
Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).
Якщо протягом гарантійного терміну товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.
Для цього, будь ласка, надайте нам:
У яких випадках гарантія не надається?
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
Добриво для газону 10 кг FLOROVITМінеральні інгредієнти, що містяться в добриві, підібрані у відпові..