Пошук x

Введiть назву товара, ключове слово або артикул

Органо-мінеральне добриво ХЕЛПРОСТ для кімнатних та садових декоративно-листяних рослин 0.5 л
Осіннє добриво для газонів FLOROVIT 25 кг
Осіннє добриво для газонів FLOROVIT 10 кг

Осіннє добриво для газонів FLOROVIT 10 кг

Артикул: 5900861142374 Наявність: 1
  • 1 182,00 грн

+ -

Варiанти

Осіннє добриво для газонів FLOROVIT 25 кг
Доставка
  • Нова Пошта Нова Пошта
  • УкрПошта УкрПошта
  • Кур'єр Кур'єр
  • Самовивіз Самовивіз
Оплата
  • Картою онлайн
  • Накладений платіж
  • Готівкою

FLOROVIT осіннє добриво для газонів 10 кг

Спеціальне добриво для підгодівлі трав в осінній період, а також ранньою весною, і призначений для будь-яких видів трав в тому числі і для декоративних і партерних газонів. Низький вміст азоту збільшує вегетаційний період рослин і позитивно впливає на зовнішній вигляд газону до пізньої осені.

Переваги застосування: перешкоджає росту моху, підвищує опірність трав до заморозків і вимерзання, сприяє гарному зовнішньому вигляду газонів до пізньої осені.

Період використання: березень - квітень, серпень - жовтень.

Навесні: Добриво слід застосувати на початку весни, незадовго до початку вегетації трав, дозування 30-40 г на 1 м2. Не застосовувати добрива під час активного впливу сонячних променів і сильного вітру. Одна столова ложка - це в середньому 15 г добрива.

Восени: Добриво слід застосувати в другій половині серпня, і повторно на зламі вересня - жовтня, дозування 30-40 г на 1 м2. Добриво необхідно рівномірно розсипати по поверхні газону, найкраще після скошеної трави. Якщо найближчим часом після внесення добрива не передбачається дощ, слід рясно полити газон.

Характеристики
Виробник FLOROVIT
Країна виробник Польща
Фасування 10 кг

Обмін або повернення

Порядок обміну (повернення) товару належної якості встановлений ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів».

Обмін (повернення) наборів належної якості можливий протягом 14 днів при дотриманні наступних вимог:

  • товари новий і не був у використанні;
  • збережений товарний вигляд і споживчі властивості товару (не ушкоджена упаковка, залишилися в незмінному вигляді всі ярлики, пломби, плівки, наклейки, інструкції, гарантійний талон, відсутні механічні пошкодження, подряпини, потертості, в тому числі, не проводилост встановлення електролічильників);
  • збережений розрахунковий документ (квитанція, товарний чек), який підтверджує покупку даного товару.

Якщо на момент обміну аналогічний товар відсутній, покупець має право:

  1. Здійснити обмін товару при надходженні аналогічного товару в продаж, про що продавець повідомить покупця, який побажав обміняти товар.
  2. Придбати інший товар з наявного в наявності асортименту з відповідним перерахуванням вартості.
  3. Повернути товар і отримати грошові кошти в розмірі вартості повернутого товару на день його продажу (грошові кошти повертаються споживачеві не пізніше семи днів з дня повернення товару).  

Правилами магазину передбачається:

Для повернення приймається тільки весь набір в повній комплектації. Якщо окремі позиції з придбаного набору Вам не підійшли з яких-небудь параметрів, ми обміняємо набір на інший, відповідний Вам, з відповідним перерахуванням вартості. Магазин не повертає вартість окремої позиції з придбаного набору.

Для оформлення заявки на обмін або повернення товару необхідно заповнити Заявуі відправити скан копію заповненої заяви, скан/фото чека про оплату та виписку за реквізитами з банку (електронну форму або скан оригіналу з банку) на електронну пошту. Оригінал заповненої заяви про повернення необхідно відправити за адресою, яка вказана на сторінці контакти.

Також для оформлення обміну або повернення товару, ви можете зв'язатися з нами за телефонами, які вказані на сторінці контакти.

Обмін і повернення товару здійснюється через службу доставки «Нова Пошта» за рахунок ініціатора. Повернення грошових коштів здійснюється відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів".

*Всі поля є обов'язковими для заповнення.

При обміні (повернення) товару необхідно надати:

  • Заява на повернення/обмін.
  • Розрахунковий документ, що підтверджує покупку (квитанцію, товарний чек, видаткову накладну).
  • Гарантійний талон.
  • Реквізити банківської карти, за допомогою якої здійснювався розрахунок, в разі безготівкового розрахунку.
  • Копію документа, що посвідчує особу покупця (паспорт, водійські посвідчення, пенсійне посвідчення).
  • Копію ІПН.

Якщо у Вас залишилися питання щодо повернення товару, пишіть нам на пошту або зателефонуйте. Контакти знаходятся на відповідній сторінці.

Причини, за якими товар не підлягає поверненню, обміну: наприклад:

  • з дня покупки товару, який не має недоліків, пройшло більше двох тижнів;
  • під час перевірки якості товару були виявлені факти, що свідчать про спробу розтину, ремонту або інших порушень гарантійного обслуговування;
  • відсутність документа, який підтверджує купівлю товару, гарантійного талона або повної комплектації товару. 

Також звертаємо увагу, що відповідно до п.3 ст.4 Закону України «Про захист прав споживача» споживач зобов'язаний:

  • перед використанням товару ознайомитися з правилами його експлуатації;
  • у випадках виникнення питань щодо використання купленого товару звернутися за консультацією до продавцю, виробнику або іншому уповноваженій особі, виконуючому дані функції, вказаною в документах до товару;
  • використовувати товар за призначенням і не порушувати умов експлуатації, які вказані в документах виробника або продавця;
  • дотримуватися заходів безпеки, зазначених в документах виробника, а в разі їх відсутності - загальноприйнятих заходів безпеки при експлуатації товарів даної категорії;

 

Гарантія

На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по забезпеченню належної роботи товарів протягом гарантійного терміну. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті.

Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).

Якщо протягом гарантійного терміну товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Для цього, будь ласка, надайте нам:

  1. Товар з повною комплектацією;
  2. Документ, що підтверджує оплату;
  3. Заяву, заповнену на обмін товару.

У яких випадках гарантія не надається?

  • порушена збереження гарантійних пломб;
  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • природний знос або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т.п.);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

Написати огляд

Зверніть увагу: HTML не перекладено!
    Поганий           Хороший

Схожі товари

Переглянутi товари