Проблема: точка росту стебла томату чорніє, молоде листя набуває жовто-зеленого забарвлення, листові пластинки стають маленькими й вузькими, з'являється дрібне хлоротичне листя, на плодах утворюються бурі плями відмерлої тканини.
Рішення: 50 мл розчини в 10 л води та обприскувати рослини кожні 7-10 днів до зникнення симптомів нестачі мікроелементів.
Щоб запобігти винекненню проблем, рекомендується обприскувати рослини починаючи з появ перших справжніх листочків і далі кожні 2 тижні.
Призначення: для томатів.
Ефективність: поліпшення якості та збільшення кількості врожаю, посилення імунітету рослин.
Склад: N-305; P-60; B-3; Fe-7; Zn-8; Cu-3; Mn-10; Co-0,1; Mo-0051; pH-4,2.
Характеристики | |
Фасування | 50 мл |
Порядок обміну (повернення) товару належної якості встановлений ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів».
Обмін (повернення) наборів належної якості можливий протягом 14 днів при дотриманні наступних вимог:
Якщо на момент обміну аналогічний товар відсутній, покупець має право:
Правилами магазину передбачається:
Для повернення приймається тільки весь набір в повній комплектації. Якщо окремі позиції з придбаного набору Вам не підійшли з яких-небудь параметрів, ми обміняємо набір на інший, відповідний Вам, з відповідним перерахуванням вартості. Магазин не повертає вартість окремої позиції з придбаного набору.
Для оформлення заявки на обмін або повернення товару необхідно заповнити Заяву* і відправити скан копію заповненої заяви, скан/фото чека про оплату та виписку за реквізитами з банку (електронну форму або скан оригіналу з банку) на електронну пошту. Оригінал заповненої заяви про повернення необхідно відправити за адресою, яка вказана на сторінці контакти.
Також для оформлення обміну або повернення товару, ви можете зв'язатися з нами за телефонами, які вказані на сторінці контакти.
Обмін і повернення товару здійснюється через службу доставки «Нова Пошта» за рахунок ініціатора. Повернення грошових коштів здійснюється відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів".
*Всі поля є обов'язковими для заповнення.
При обміні (повернення) товару необхідно надати:
Якщо у Вас залишилися питання щодо повернення товару, пишіть нам на пошту або зателефонуйте. Контакти знаходятся на відповідній сторінці.
Причини, за якими товар не підлягає поверненню, обміну: наприклад:
Також звертаємо увагу, що відповідно до п.3 ст.4 Закону України «Про захист прав споживача» споживач зобов'язаний:
На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по забезпеченню належної роботи товарів протягом гарантійного терміну. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті.
Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).
Якщо протягом гарантійного терміну товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.
Для цього, будь ласка, надайте нам:
У яких випадках гарантія не надається?
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
Проблема: точка росту стебла томату чорніє, молоде листя набуває жовто-зеленого забарвлення, ли..