Залізній купорос 500г Євро
Нестача заліза часто зустрічається у - яблунь, груш, слив, персика, малини, троянд, з овочевих культур - картопля, тома, капуста. При нестачі заліза з'являється хлороз на різних культурах що часто викликає слабкий приріст молодих пагонів, недорозвиненість листя і недорозвинення плодів. Обробку рекомендують проводити ранньою весною або восени після листопада. Застосовують як мікродобриво методом обприскування або дощуванням для позакореневого підживлення.
Обприскування тільки до розпускання бруньок і після листопада. Інтервали між обробками - не менше 15 днів. Допустима кількість обробок - 2. Один раз в 4 роки обов'язкова профілактична обробка саду.
Характеристики | |
Країна виробник | Україна |
Фасування | 500 г |
Порядок обміну (повернення) товару належної якості встановлений ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів».
Обмін (повернення) наборів належної якості можливий протягом 14 днів при дотриманні наступних вимог:
Якщо на момент обміну аналогічний товар відсутній, покупець має право:
Правилами магазину передбачається:
Для повернення приймається тільки весь набір в повній комплектації. Якщо окремі позиції з придбаного набору Вам не підійшли з яких-небудь параметрів, ми обміняємо набір на інший, відповідний Вам, з відповідним перерахуванням вартості. Магазин не повертає вартість окремої позиції з придбаного набору.
Для оформлення заявки на обмін або повернення товару необхідно заповнити Заяву* і відправити скан копію заповненої заяви, скан/фото чека про оплату та виписку за реквізитами з банку (електронну форму або скан оригіналу з банку) на електронну пошту. Оригінал заповненої заяви про повернення необхідно відправити за адресою, яка вказана на сторінці контакти.
Також для оформлення обміну або повернення товару, ви можете зв'язатися з нами за телефонами, які вказані на сторінці контакти.
Обмін і повернення товару здійснюється через службу доставки «Нова Пошта» за рахунок ініціатора. Повернення грошових коштів здійснюється відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів".
*Всі поля є обов'язковими для заповнення.
При обміні (повернення) товару необхідно надати:
Якщо у Вас залишилися питання щодо повернення товару, пишіть нам на пошту або зателефонуйте. Контакти знаходятся на відповідній сторінці.
Причини, за якими товар не підлягає поверненню, обміну: наприклад:
Також звертаємо увагу, що відповідно до п.3 ст.4 Закону України «Про захист прав споживача» споживач зобов'язаний:
На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по забезпеченню належної роботи товарів протягом гарантійного терміну. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті.
Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).
Якщо протягом гарантійного терміну товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.
Для цього, будь ласка, надайте нам:
У яких випадках гарантія не надається?
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
Залізній купорос 500г ЄвроНестача заліза часто зустрічається у - яблунь, груш, слив, персика, малини..